شهردار ساوه:

پیاده راه شهر ساوه جمع آوری نمی‌شود

حسینی گفت: شورا و شهرداری ساوه هیچ تصمیم برای جمع آوری پیاده راه ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید مهدی حسینی شهردار ساوه در نشست با خبرنگاران در خصوص پیاده راه این شهرگفت:شورا و شهرداری ساوه هیچ تصمیم برای جمع آوری پیاده راه امام (ره) شهر ساوه ندارد و بهبود کیفیت پیاده راه و ارتقا سطح کیفی آن در دستور کار قرار دارد.

حسینی با بیان اینکه معتقدیم پیاده راه امام (ره) شهر ساوه با هزینه‌ی بیت المال احداث شده و باید با خلاقیت در محیطی متفاوت، ساماندهی شود افزود: اجرای این پروژه کار خوب و قابل قبولی بود هرچند نواقصی هم داشت، اما ماهیت اجرای آن برای سیما شهری قابل قبول بود.

او اضافه کرد: در سال‌های نخست اجرای پیاده راه شهر ساوه اعتراضات زیادی بدلیل نبود امکان تردد خودرو بود که با بازگشایی تا سر پیچ سید ابورضا رضایتمندی نسبی بدست آمد.

شهردار ساوه تصریح کرد: معتقدیم پیاده راه امام (ره) شهر ساوه با هزینه‌ی بیت المال احداث شده و باید با خلاقیت در محیطی متفاوت، ساماندهی شود.

او اضافه کرد: با تعاملی که با اداره برق انجام شده بناست تیر‌های چراغ برق در پیاده راه و مرکز شهر جمع آوری و کابل کشی‌های زیرزمینی انجام شود تا امکان مانور در مبلمان شهری میسر شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.