حمایت از هنرمندان برجسته از سوی سامانه هنرگاه

مجری سامانه اطلاع رسانی هنرگاه خوزستان گفت: با هدف حمایت از هنرمندان برجسته کشور، کشف استعداد‌های هنری جوان و توسعه فرهنگ هنر آفرینی فعالیت سامانه هنرگاه آغاز می‌شود.

مژده افشار مجری سامانه اطلاع رسانی هنرگاه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت با توجه به اهمیت جایگاه هنر و هنرمندان در کشور و لزوم توجه به این قشر سامانه اطلاع رسانی هنرگاه با هدف حمایت از هنرمندان برجسته کشور، کشف استعداد‌های هنری جوان و ترویج فرهنگ هنر آفرینی در کشور فعالیت خود را آغاز می‌کند.

او در ادامه بیان داشت: افزود: قصد داریم در کنار برگزاری نمایشگاه‌های هنری، هنرمندان، صادرات آثارهنری را به خارج از کشور انجام دهیم.

همچنین پوریا فریدن پور مدیرعامل موسسه هنرگاه با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۰۰ هنرمند با ما ارتباط برقرار کردند گفت: با راه اندازی این سامانه هنرمندانی از داخل وخارج از کشور آثارهنری خود را در حوزه‌های خوشنویسی، نقاشی، معرق، منبت، مجسمه سازی، صنایع دستی و. به دبیرخانه هنرگاه ارائه دادند.

سامانه اطلاع رسانی هنرگاه با هدف اطلاع رسانی و خرید و فروش آثار هنری به زودی فعالیت رسمی خود را باحضور بیش از یکهزار هنرمند آغاز می‌کند.

هنرگاه همچنین نسبت به برگزاری تور‌های هنری در خارج از کشور و برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.