آغاز ماراتن کارشناسی ارشد ۹۹

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی از آغاز رقابت ۱۸ هزار و ۷۱۳ داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غلامرضا سالمیان  با اشاره به آغاز آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه، اظهار کرد: این آزمون از ساعت ۸ صبح امروز (۱۶ مرداد) با حضور ۱۸ هزار و ۷۱۳ داوطلب زن و مرد در کرمانشاه شروع شده است.

او بیان کرد: از تعداد کل داوطلبین آزمون امسال کارشناسی ارشد کرمانشاه، ۹۲۴۷ داوطلب زن و ۹۴۶۶ داوطلب مرد هستند.

به گفته مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ طی سه روز ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد برگزار خواهد شد.

او افزود: برای برگزاری آزمون امسال کارشناسی ارشد حوزه‌هایی در دانشگاه رازی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه صنعتی، دانشگاه پیام نور و آموزش و پرورش استان تدارک دیده شده است.

سالمیان بااشاره به افزایش تعداد حوزه‌های امتحانی امسال به نسبت سال‌های گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا، عنوان کرد: علاوه بر شهر کرمانشاه، در شهرستان اسلام آبادغرب هم حوزه‌هایی برای برگزاری این آزمون آماده شده است.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه با تاکید براینکه داوطلبین برای ورود به جلسه باید گواهی سلامت از بیماری کرونا را به همراه داشته باشند، عنوان کرد: از همه داوطلبین خواسته شده تا ماسک سه لایه معمولی به همراه داشته باشند، چراکه به منظور حفظ سلامت دیگر داوطلبین از ورود افراد فاقد ماسک جلوگیری بعمل خواهد آمد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.