فنونی زاده: مدیران نالایق عاقبت بدی نصیبشان می‌شود/ عیار گل محمدی در لیگ قهرمانان آسیا مشخص می‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دستگیری یکی از مدیران سرخپوشان پایتخت و وضعیت این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دستگیری یکی از مدیران این تیم اظهار کرد: به هر حال مدیران نالایق عاقبت و سرنوشت بدی در انتظارشان است و مسئولان فوتبال باید در انتخاب افراد برای پست مدیریت باشگاه های بزرگ دقت کنند. البته در همه جای دنیا نیز شاهد چنین اتفاقاتی هستیم و رئیس سابق  فیفا هم تخلفاتی مرتکب شد.  

او ادامه داد: به نظرم ورود بازرسان کل کشور به مسائل مالی باشگاه پرسپولیس خیلی خوب است و آن‌ها صحت و سقم درآمد‌های این باشگاه را مشخص می‌کنند.

مدیران پرسپولیس شانس آوردند ساختمان باشگاه  سرشان خراب نشد

فنونی زاده درباره دغدغه مدیران پرسپولیس برای پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ گفت: به هر حال طرفین دعوا نظرات متفاوتی در این باره دارند و مسئولان پرسپولیس می‌گویند که طلب برانکو را دادیم، اما وکیل این مربی ادعای سرخپوشان را رد کرده است. البته مدیران شانس آوردند که تیم پرسپولیس نتیجه گرفته است در غیر این صورت هواداران ساختمان باشگاه را سرشان خراب می‌کردند. به نظرم پرداخت طلب برانکو و کالدرون در اولویت اول قرار دارد و خارجی‌ها درزمینه مالی با کسی شوخی ندارند.  

او درباره دعوت برانکو و کالدرون به جشن قهرمانی پرسپولیس بیان کرد: این مربیان هیچ وقت به ایران نمی‌آیند و مدیران پرسپولیس دروغ می‌گویند. همچنین بهتر است طلب برانکو و کالدرون پرداخت شود تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید.

فنونی زاده: مدیران نالایق عاقبت بدی نصیبشان می شود/ عیار گل محمدی در لیگ قهرمانان آسیا مشخص می شود

بعید است بازیکنان از پرسپولیس جدا شوند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره نگرانی هواداران از جدایی ستاره‌های این تیم گفت: به هر حال حق طبیعی بازیکنان است که پول خود را دریافت کنند، اما بعید است آن‌ها به علت مطالبات مالی تیم پرسپولیس را رها کنند، چون همه بازیکنان دوست دارند در ۲ تیم پرطرفدار پایتخت بازی کنند.

فنونی زاده درباره هجمه‌های وارده در مورد قهرمانی پرسپولیس بیان کرد: برخی از تیم‌ها دستشان از جام کوتاه مانده است و قهرمانی پرسپولیس را لوث می‌کنند. به هر حال پرسپولیس با صلابت حریفان خود را شکست می‌دهد و درباره  قهرمانی این تیم کم لطفی می‌کنند.

نام پرسپولیس با رکورد شکنی در تاریخ فوتبال ثبت می شود 

او درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند در بازی با ذوب آهن رکورد شکنی کند، گفت: بله تیم پرسپولیس  می‌تواند با کسب امتیازات زیاد رکورد شکنی کند و در تاریخ نام این تیم ثبت شود. یحیی گل محمدی کم تجربه نیست و تیم قهرمان را گرفته است و عیار پرسپولیس و این مربی در لیگ قهرمانان آسیا  مشخص می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: شرایط تیم پرسپولیس  در آسیا خوب نیست و هواداران هم در این رقابت‌ها حضور ندارند. به هر حال ما در لیگ برتر قهرمان می‌شویم، اما ملاک موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا است.

وفاق جمعی باعث موفقیت پرسپولیس شده است 

فنونی زاده درباره علل قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: وفاق جمعی باعث شد که سرخپوشان به موفقیت  دست یابند و در زمان برانکو تیم پرسپولیس شکل گرفت. به هر حال ارائه بازی زیبا مهم است و پرسپولیس به خاطر جمع کردن امتیازات زیاد زیبا بازی نمی‌کرد، اما اکنون که به قهرمانی دست یافته است باید در بازی‌های باقی مانده فوتبال زیبایی ارائه بدهد.  

استقلال شانس زیادی برای کسب نایب قهرمانی دارد 

او درباره اینکه شانس کدامیک از تیم‌ها برای رسیدن به نایب قهرمانی زیاد است، اظهار کرد: به نظرم تیم استقلال نایب قهرمان لیگ برتر می‌شود و اگر این اتفاق رخ بدهد خوشحال می‌شوم، چون تیم‌های  پرسپولیس و استقلال باید همیشه رتبه‌های اول و دوم جدول را داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم پرسپولیس در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم با اقتدار ظاهر شود تا بتواند به موفقیت دست یابد. علاوه بر این حیف است که هوداران پرسپولیس  در زمان اهدای جام قهرمانی حضور ندارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار