۲۱ مرکز دانشگاه علمی کاربردی اخطاریه گرفتند

در مراسم بررسی مراکز برتر سال ۹۹ دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور رئیس این دانشگاه ۲۱ مرکز مشمول تدابیر اخطاری و بازدارنده شورای نظارت و ارزیابی شدند.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با حضور محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، اعضای هیأت رئیسه، روسای واحد‌های استانی، روسای مراکز آموزش علمی ­کاربردی منتخب، مراسم تقدیر از مراکز برتر سال ۹۹ این دانشگاه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن ارائه رهنمود‌هایی به ­منظور ارتقای سطح مراکز آموزش و بهره‌­مندی از تجربیات در ارزیابی‌­های پیشین، بر ضرورت پایش عملکرد مرکز تاکید کرد و گفت: برای دستیابی به کیفیت راهی جز نظارت دقیق و جدی و ارزیابی مستمر وجود ندارد.

او افزود: اجرای ارزیابی و سطح بندی مراکز دستاوردی پایدار برای دانشگاه جامع علمی کاربردی است و انتظار می‌رود مجموعه علمی کاربردی برای ارتقا و حفظ این دستاورد تلاش بیشتری کند.

در ادامه این جلسه از ۱۰ مرکز برتر کشور و ۲۴ مرکز شایسته استانی توسط رئیس و معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی تقدیر شد.

همچنین در زمان اجرای مراسم، دو نفر از روسای مراکز آموزش علمی ­کاربردی مورد تجلیل، به نمایندگی از مراکز آموزش حاضر در جلسه ضمن تاکید بر لزوم اجرای ارزیابی و سطح ­بندی که منجر به ایجاد فضای رقابتی، بهبود عملکرد و متناسب با آن توسعه مبتنی بر دانش خواهد شد، مراتب قدردانی خود را ابراز کردند.


بیشتر بخوانید


در پایان محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تبیین نحوه اجرای طرح، نوع تدابیر نظارتی و چگونگی بهره‌مندی مراکز از آن، از عوامل اجرایی نیز تشکر کرد.

براساس نتایج حاصله با هدف افزایش سهم نتایج ارزیابی در تصمیمات حوزه‌های مختلف دانشگاه؛ ۱۰۷ مرکز مشمول تدابیر تشویقی، حمایتی و ۱۲۸ مرکز مشمول تدابیر هدایتی، ۲۲۲ مرکز مشمول تدابیر ارشادی و هشداری و ۲۱ مرکز نیز مشمول تدابیر اخطاری و بازدارنده شورای نظارت و ارزیابی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
با اين دانشگاه آزاد و علمي كاربردي مملكت پر شده از دكتر مهندس
آخرین اخبار