رژیم صهیونیستی سطح آماده باش در مرز‌های لبنان را کاهش می‌دهد

انفجار‌های اخیر بیروت می‌تواند به کاهش سطح آماده باش نظامیان صهیونیست در مرز‌های جنوبی لبنان بینجامد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از النشره، انفجار‌های مهیب روز سه شنبه در لبنان می‌تواند رژیم صهیونیستی را به سمت کاهش تدابیر نظامی-امنیتی خود در مرز‌های شمالی با این کشور سوق دهد.

پس از انفجار مرگبار اخیر در پایتخت لبنان، فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته با تشکیل جلسه‌ای آخرین تحولات در مناطق مرزی با لبنان را مورد ارزیابی قرار داد.

پایگاه النشره یادآور شد ارزیابی‌ها حاکی از آن است که ارتش رژیم صهیونیستی با توجه به انفجار‌های لبنان برنامه‌ای برای کاهش سطح آماده باش نیرو‌های خود در مرز مشترک با لبنان در نظر دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی دوشنبه گذشته از وقوع چند انفجار و تبادل آتش در مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های کفرشوبا در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند. بر اساس ادعای رسانه‌های رژیم صهیونیستی، نیرو‌های این رژیم به سمت نیرو‌های حزب‌الله که سعی داشتند وارد فلسطین اشغالی شوند، آتش گشودند.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ادعای رژیم صهیونیستی را مبنی بر اینکه حمله و درگیری روز دوشنبه در جنوب لبنان از سوی نیرو‌های حزب الله آغاز شد، تکذیب کرد.

از آن زمان رژیم صهیونیستی نیرو‌های نظامی خود را در مرز لبنان به حالت آماده باش درآورد و پیش بینی می‌شد که این آماده باش برای مدت مدیدی پابرجا باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار