رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

رسانه‌ها در کاهش ۶۷درصدی تصادفات فوتی درونشهری استان سهیم هستند

سرهنگ کهزادی ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از زحمات اهل رسانه گفت: بلاشک اهل رسانه در کاهش ۶۷درصدی تصادفات فوتی درونشهری استان سهم بسزایی دارند.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت:امروزه رسانه‌ها با اعلام به موقع هشدار‌های ترافیکی و القاء رفتار‌های درست درجامعه، نقش بسیار قدرتمندی در رفتار سازی، فرهنگ سازی و کنترل اجتماعی دارند.

او با بیان که مسئله ترافیک و اخبار مربوط به تصادفات هرگز برای رسانه‌ها در اولویت چندم نبوده از سرعت عمل اصحاب رسانه در انعکاس به موقع اخبار و رویداد‌های ترافیکی و حوادث به منظور تاثیرپذیری شهروندان قدردانی کرد.

این مقام مسئول در ادامه به تعامل بسیارخوب و گسترده پلیس راهور با اهالی رسانه در استان اشاره کرد و افزود: قطعا این همدلی و همراهی پلیس و رسانه می‌تواند به نفع مردم و موفقیت پلیس درماموریت سازمانی منجرشود.

سرهنگ کهزادی درپایان به ارتقاء فرهنگ ترافیک در استان و بهبود رفتار‌های قانونمندارانه ازسوی رانندگان اشاره و عنوان کرد:بدون تردید فرهنگ صحیح آمدو شد و نظم اجتماعی مرهون آموزش‌های مستمر رسانه‌ها و استفاده از ظرفیت بی نظیر شبکه‌های اجتماعی در زمینه آموزش‌های همگانی است ازاین رو از اصحاب رسانه خواست با برنامه ریزی و تلاش مجدانه همچون گذشته پلیس را دراین زمینه همراهی کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.