توزیع بیش از یک میلیون پرس غذا بین نیازمندان خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: طی دهه ولایت با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر یک میلیون و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در این استان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب‌الله آسوده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: طی دهه ولایت با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر یک میلیون و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان این نهاد و نیازمندان غیر مددجو در این استان توزیع شد.

او افزود: این اقدام با هدف حمایت از خانواده‌های محروم و آسیب‌دیده از کرونا با همکاری و مشارکت بنیاد بین‌المللی غدیر، مردم و مراکز نیکوکاری زیرپوشش این نهاد انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی با بیان اینکه توزیع این تعداد پرس غذا همزمان با اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی صورت گرفت ادامه داد: در مرحله نخست رزمایش بیش از ۲.۵ میلیون پرس غذا بین محرومان و نیازمندان توزیع شد.

آسوده بیان کرد: در نخستین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با کمک خیران ۱۷۵ هزار بسته کمک معیشتی نیز بین محرومان و خانواده‌های آسیب دیده از شیوع کرونا در این استان توزیع شد.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار