۱۷۰ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک توقیف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از کشف ۱۷۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی عسکری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با انجام اقدامات اطلاعات گسترده بر روی عناصر خرید و فروش مواد مخدر متوجه شدند، فردی مقدار قابل توجهی تریاک را از مرز‌های شرقی کشور تهیه کرده و به وسیله یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حال انتقال آن به استان هرمزگان است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران آن پلیس با هدایت لحظه به لحظه ماموران پلیس مبارز بامواد مخدر استان البرز به محور هشتبندی-میناب اعزام شده و رصد و پایش خودرو‌های عبوری در نهایت پژو ۴۰۵ متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه خودرو را متوقف کردند.

 عسکری با بیان این که در بازرسی از خودرو ۱۷۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد، افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات پلیسی شهروندان است.

انتهای پیام / ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.