۲۵۰ هزار پرس غذا بین نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با عید بزرگ ولایت با همت این ستاد بیش‌از ۲۵۰ هزار پرس غذا بین اقشار آسیب دیده از کرونا و نیازمندان استان توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان اظهارداشت:همزمان با عید بزرگ ولایت با همت این ستاد بیش‌از ۲۵۰ هزار پرس غذا بین اقشار آسیب دیده از کرونا و نیازمندان استان توزیع شد.

او افزود: در این راستا بیش‌از ۵۰ تن مرغ و برنج برای طبخ غذا بین هیات‌ها و مواکب و مساجد سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

او  از برگزاری جشن اهدای جهیزیه در سیستان و بلوچستان با حضور مسوولان ستاد اجرایی کشور و بنیاد احسان خبر داد و افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)در ماه‌های اخیر نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی بویژه کاهش آثار ویروس کرونا بر زندگی اجتماعی مردم استان داشته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان ادامه داد: هم‌اینک این ستاد در ۲ مرحله رزمایش همدلی و احسان نسبت به توزیع ارزاق و بسته‌های غذایی اقدام کرده است.

او  افزود: در مرحله نخست رزمایش ۳۵ هزار بسته غذایی و در مرحله دوم بیش‌از ۶۵ هزار بسته پروتئینی بین اقشار مردم سیستان و بلوچستان توزیع شد.

راشکی تاکید کرد: مبارزه با این ویروس تا ریشه کنی آن ادامه خواهد داشت‌ و این ستاد تا آخرین لحظه در کنار مدافعان سلامت خواهد بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار