مکرون: تلاش می‌کنیم نیاز‌های ضروری مردم لبنان را برطرف کنیم

رئیس جمهور فرانسه گفت: اولویت ما تلاش در راستای منافع مردم لبنان است و سعی می کنیم به نیاز‌های ضروری‌ مردم پاسخ دهیم.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه طی سخنانی در کنفرانس بین المللی حمایت از لبنان گفت: اکنون لبنان آینده خود را با همکاری شرکای بین المللی که در کنار آن قرار دارند، به نفع خود خواهد ساخت.
 
مکرون افزود: مردم لبنان مردمی آزاد و دارای حاکمیت هستند؛ اکنون کار در گروی تلاش مقامات لبنان برای جلوگیری از سقوط کشور و پاسخگویی به چشم انداز‌های این ملت است؛ چشم اندازی که اکنون به شیوه قانونی در خیابان و از طریق تظاهرات ابراز می‌شود.
 
رئیس جمهور فرانسه در اظهارات مداخله جویانه در امور لبنان گفت: تلاش‌های ما برای کمک شامل حمایت از انجام تحقیقات غیرجانبدارانه، درست و مستقل در مورد انفجار بیروت است؛ این خواسته مهم و قانونی مردم لبنان است. مسئله، مسئله اعتماد مردم است.

وی مدعی شد: باید این تلاش ها  برای طولانی مدت ادامه یابد؛ ما توجه زیادی برای توزیع کمک‌ها به نیازمندان داریم. اولویت ما تلاش در راستای منافع مردم لبنان است و سعی بر این است که به نیاز‌هایی پاسخ داده شود که ضروری‌تر است مانند نیازهای بهداشتی، غذا، آموزش و اسکان.

مکرون خاطر نشان کرد: ما پیام واضحی داریم و آن اینکه ما و جامعه بین المللی و دوستان و نزدیکان لبنان پشت مردم این کشور را خالی نخواهیم کرد. هدف از کنفرانسی که امروز در حمایت از مردم لبنان برگزار می‌شود تجمیع تلاش‌ها و امکانات جامعه بین الملل برای پاسخ به نیاز‌های اهالی بیروت به شیوه‌ای ملموس است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
عرضه نداره تقاضا ی مردمش جواب بده دایه مهربانتر از مادر برای مردم لبنان شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ميخواد هر طور شده لبنانيا رو راضي كنه انتقام نگيرن
آخرین اخبار