به مناسبت دهه امامت و کرامت، فراخوان مسابقه کتاب خوانی «ولایت عشق» در استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید حسین نژادحسینی معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از انتشار فراخوان مسابقه کتاب‌خوانی «ولایت عشق» به مناسبت دهه امامت و کرامت خبر داد.

او افزود: عید غدیر خم نه تنها عید، بلکه با توجه به اینکه روز تعیین مسیر و سرنوشت ساز اسلام می‌باشد عید اکبر و روز اسلام نام‌گذاری شده است و لزوم تبیین جایگاه و اهمیت این واقعه بزرگ که از بزرگ‌ترین وقایع تاریخ اسلام می‌باشد مهم و ضروری است.


بیشتر بخوانید


نژادحسینی اضافه کرد: به همین مناسبت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هر ساله اقدام به برگزاری ویژه برنامه‌هایی باشکوه می‌نمود، اما امسال به دلیل شیوه ویروس کووید ۱۹ سعی شده ویژه برنامه‌ها در فضای مجازی و به دور از تجمعات فیزیکی اجرا شود.

او با اشاره به اینکه برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «ولایت عشق»، تألیف خانم زهرا خوش‌نظر، از ویژه برنامه‌های این اداره کل است گفت عموم هم استانی‌های علاقمند به شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی می‌توانند جواب سؤالات مسابقه را در قالب یک عدد ۱۵ رقمی حدأکثر تا پایان مردادماه ۹۹ به شماره سامانه پیامکی ۱۰۰۰۳۰۳۸۱ ارسال نمایند.

نژادحسینی با بیان اینکه سؤالات بدون پاسخ را باید عدد صفر منظور نمایند گفت: جهت دریافت کتاب «ولایت عشق» و پاسخ‌نامه بر روی لینک https://chb.farhang.gov.ir/fa/news/۵۳۵۵۲۴ کلیک نمایید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار