مسئولان علوم پزشکی استان مرکزی خبر دادند؛

آمار باور نکردنی ابتلا به کرونا در صورت تعطیل نشدن تجمعات

مسئولان علوم پزشکی استان مرکزی گفتند: اگر تجمعات تعطیل نشود با آماری باور نکردنی ابتلا به کرونا مواجه خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جمالیان و نظری از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در نشست مدیران استانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی گزارشی از وضعیت مبتلایان، مرگ و میر‌ها و بستری‌های ناشی از کویید ۱۹ دادند ارایه داده و گفتند: اگر تجمعات تعطیل نشود با آمار باور نکردنی مبتلایان و مرگ و میر‌ها مواجه خواهیم شد.

جمالیان و نظری با اشاره به اینکه میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در استان مرکزی بالاتر از متوسط کشوری است به مردم برای جدی‌تر انجام دادن مراقبت‌های بهداشتی هشدار دادند.


اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هم از فرمانداران و بخشداران خواست روزانه بازرسی‌ها را انجام داده، گزارش‌ها را کنترل کنند و با کسانی که رعایت نکرده و خلاف مقررات رفتار کنند برخورد کنند.

اکرمی افزود: آخرین نکته مورد توجه هم اینکه تمامی عروسی ها، مراسم ختم، توزیع نذورات و راه اندازی دسته جات و هیات‌های مذهبی ممنوع است.

نشست مدیران استانی در ستاد مدیریت بیماری کرونا با تذکرات جدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مردم به جهت رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی و توصیه به مسئولان برای برخورد جدی‌تر با نقض کنندگان دستور العمل‌های بهداشتی همراه بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.