اجرای ۷۰ سایت برای ارتقای اینترنت کرمان

مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه کرمان گفت: ۷۰ سایت شهری برای ارتقا و پرسرعت شدن اینترنت استان کرمان در حال اجرا است.

اجرای ۷۰ سایت برای ارتقای اینترنت کرمانعلیرضا خدایی مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه ۷۰ سایت شهری در استان کرمان برای ارتقا اینترنت در حال اجرا است گفت: در همه شهر‌های بزرگ و کوچک استان این سایت‌ها راه اندازی می‌شود.

او افزود: پیش بینی می‌شود این سایت ها در شهریور ماه تا اوایل مهرماه به بهره برداری برسند.

خدایی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و استفاده همه گروه‌ها از اینترنت بیان کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و استاده از فضای مجازی در صورت برطرف نشدن ویروس کرونا و استفاده مجازی مدارس و دانشگاه‌ها اینترنت استان هم باید ارتقا پیدا می‌کرد.

او اظهار کرد: ما در شهر‌های استان مشکل نبود اینترنت نداشتیم فقط مشکل سرعت کم در صورت استفاده زیاد داشتیم که خدارا شکر داریم این مشکل را در حد توان برطرف می‌کنیم.

مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه کرمان گفت: یکسری تکنولوژی داریم که برای پهنای باند اینترت در روستا هست که خداراشکر در خیلی از جاده‌ها این تکنولوژی پهنای باند مجهز شده است.

او گفت: بالای ۵۰ درصد روستا‌های استان کرمان اینترنت پر سرعت داریم که با اجرای این ۷۰ سایت بعضی از روستا‌ها هم فورجی می‌شوند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار