آخرین آمار کرونا در ایران؛ ۱۳ استان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۴۰۷ هزار و ۳۵۳ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (سه شنبه، ۲۵ شهریور) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۷۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۹۹ نفر از آن‌ها بستری شدند.

او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۰۷ هزار و ۳۵۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۲۳ هزار و ۴۵۳ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تا کنون ۳۴۹ هزار و ۹۸۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده و ۳ هزار و ۸۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او ادامه داد: تا کنون ۳ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۸۹۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

او ادامه داد: همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جاوید
۰۲:۲۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
بره موم یک ماده ضدعفونی کننده، ضد ویروس و ضد باکتری است. از این ماده سال ها به عنوان یکی از مواد موثر برای گندزدایی استفاده شده و توانسته به استرلیزه کردن محیط های مختلف کمک کند. بره موم ماده اصلی تهیه مومیایی در گذشته بوده که از فساد و نف,ذ باکتری به جسد جلوگیری می کرده است.

تمامی این سوابق، نشان می دهند که بره موم می تواند در مبارزه با ویروس و میکروب موثر باشد. به ویژه که در سال های اخیر دانشمندان تحقیقات زیادی برای اثرگذاری بیشتر بر روی بیماری آنفولانزا کرده اند و بره موم نیز در این تحقیقات نقش موثری ایفا کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
خدایا خودت رحم کن یا خدااااا خودشون تو خونه هاشون نشستن راحت حقوق میگیرن همش میگن مردم بیرون نرن آخه کی میخاد تموم شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
دولت ملتو بحال خودشون رها کرده مردمم از بس اقلام وسیله ها گرون شدن زندگی براشون مفهومی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
چرا به فکر فرزندانمان نیستین؟ واقعا جای تاسف داره تو شهرستانی ک ماهستیم وضعیتش قرمز روزی چهار الا 6 نفر میمیرن ولی اداره آموزش و پرورش شهرستان... ما میگه براساس وضعيت زرد به مدرسه بیایین یعنی زوج و فرد اوضاع خیلی داغونه
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۹:۲۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
اگه اینجوریه پس چرا دوتا خبر قبل تر وزیر بهداشت گفته نماز جمعه از یازده مهر سراسر کشور ؟
کی به کیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
مردم باید خودشون به فکر بجه هاشون باشند. بزودی مدارس تکمیل کننده چرخه ابتلای تصاعدی مسافرتها و مراسم محرم خواهد شد . سلامتی فرزاندانمون از هر چیز دیگری مهمتر است.
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۷:۴۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
تورو خدا مدارس ایلام رو غیر حضوری کنید وضعیت شهرمون نارنجیه کلاسامون ضد عفونی اصلا نمیشه پروتکل های بهداشتی رعایت نمیشن .رفتن به مدرسه هم اجباریه .دیگه معلم درس نمیده اگه کسی مدرسه نره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
وووااااااااقعا جای تاسف داره ........
به این راحتی داریم دوباره وارد موج جدید و خیز دوباره کرونا میشیم ،به این راحتی داریم هر روز صدتا صدتا هموطن از دست میدیم .....
آخرین اخبار