کرونا در گرفتن جان استان فارسی‌ها رکوردشکنی کرد/شمار جانباختگان به ۶۳۳ نفر رسید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ نفر از هم استانی‌ها بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ جان باختند و مجموع فوتی‌ها به ۶۳۳ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید روح اله حسینی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در استودیو سلامت فارس آخرین آمار‌های مربوط به بیماری کووید۱۹ در استان فارس را ارایه داد، و اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ نفر از هم استانی‌ها را بر اثر ابتلا به بیماری کرونا از دست دادیم که مجموع فوتی‌های استان فارس به ۶۳۳ نفر رسید.

او ادامه داد: از میان بیش از ۲۲۸ هزار و ۳۰۰ تست کروناویروس که از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون به آزمایشگاه‌های تشخیص مولکولی بیماری کووید۱۹ استان فارس ارسال شده، ۳۶ هزار و ۴۸۶ نفر از هم استانی‌ها مبتلا به بیماری کووید ۱۹ شده اند و تست آن‌ها مثبت بوده است.

حسینی اضافه کرد: از این تعداد تاکنون ۳۳ هزار و ۳۷۵ نفر با بهبودی کامل از ایزوله خانگی و بستری بیمارستان مرخص شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه افزود: در حال حاضر ۸۹۳ نفر از مردم استان در بخش‌های بیمارستانی استان بستری هستند که ۱۰۰ نفر از آن‌ها به علت وخامت شرایط در بخش‌های مراقبت ویژه به سر می‌برند.

او با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در هفته آینده، حفظ سلامتی داوطلبان حاضر در کنکور را دغدغه همه اعضای ستاد دانشگاهی و استانی مبارزه با کرونا دانست و گفت: تلاش همه مسئولان و مدیران استان و دانشگاه این است که با رعایت حداکثری شیوه نامه‌های اجرایی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سلامت داوطلبان حاضر در کنکور سراسری را تضمین کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۰۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
تو رو خدا یک فکری به حال بازار وکیل و مغازه های سه راه احمدی کنید حتی فروشندگان ماسک نمیزنند و میگن گرمه چرا با متخلفین برخورد قانونی نمیشه والا بعضی از مردم با تذکر و هشدار درست نمیشن حتما باید زور بالای سرشون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
چبهتراززندگی نفس عمیق میکشیم دیگرزجرنمیکشیم الوداع
آخرین اخبار