جایگاه خانواده‌های شهدا و جانبازان در پیشگاه خداوند متعال

فرمانده انتظامی مازندران گفت: خانواده‌های شهدا و جانبازان با صبر واستقامت خود از اجر و منزلت بالایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار میرزایی فرمانده انتظامی مازندران در دیدار با خانواده شهید جاویدالاثر قنبر بخشوده در ساری گفت: خانواده‌های شهدا و جانبازان با صبر واستقامت خود از اجر و منزلت بالایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردارند.

او با بیان اینکه خانواده شهدا از جایگاه و منزلت بالایی برخودار هستند، افزود: خانواده شهدا با صبر واستقامت خود باعث افزایش هر چه بیشتر منزلت خود در پیشگاه خداوند متعال می‌شوند.


بیشتر بخوانید


سردار میرزایی با بیان اینکه امیدواریم ما نیز پیروان حقیقی شهیدان گرانقدر باشیم تا عظمت و عزت کشورمان را به مراتب بالاتر ببریم، گفت: دشمنان اسلام بدانند که ملت کشور ما در راه اسلام و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی حتی هم برای لحظه‌ای از آرمان‌های خود عقب نشینی نخواهند کرد.

فرمانده انتظامی مازندران، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را ادای دین به ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: دفاع از آرمان‌های انقلاب و مسیر پرافتخاری که شهدا و جانبازان درآن پای نهادند وظیفه است که به دوش ما نهاده شده است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.