در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بازگشت نرخ هر گرم طلا به بالای یک میلیون تومان

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه از ابتدای این هفته روند کاهشی داشت، اما امروز قیمت‌ها دوباره اندکی افزایش یافت.

ابراهیم محمد ولی در گفت وگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین تحولات بازار طلا و سکه اظهار کرد: طلا و سکه امروز به دلیل افزایش نرخ انس جهانی با رشد قیمت مواجه شد و تقاضا به بازار بازگشت.

وی افزود: روند قیمت و تقاضا در بازار طلا و سکه رابطه مستقیم دارند یعنی هرچه قیمت ها در بازار کاهش پیدا کند تقاضا کمتر و هرچه قیمت ها افزایش پیدا کند تقاضای خرید نیز در بازار بیشتر می شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران بیان کرد: هم اکنون تقاضا برای مصنوعات طلا و جواهر بسیار کاهش یافته است به طوری که در حال حاضر حدود ۸۰ درصد از تقاضای بازار مربوط به سکه و طلای آب شده است.
بیشتر بخوانید


محمدولی ادامه داد: خرید طلای آب شده توسط مردم به این صنعت ضربه وارد می کند چراکه این کالا مختص تولیدکنندگان است و مردم باید کالای نهایی یا همان مصنوعات طلا خریداری کنند.

وی تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۳۸ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
شاید علت بحران قوی شدن اشیاء و یا موجودات بیگانه نسبت به بقيه است می‌تواند علت های مختلفی داشته باشد شاید یک موجود بسیار قوی اشیاء را تصرف میکند پس اگر مشکل این باشد باید آیه وَ سَخَّرَ لَكُمْ ما فِي السَّماواتِ وَ ما فِي الْأَرْضِ جَمِيعاً مِنْهُ إِنَّ فِي ذلِكَ لَآياتٍ لِقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ
تبلیغ بشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
به کجا چنین شتابان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
طلا و سکه عمرا بیاد پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
حکومت اگر صداقت داره جلوی این گران فروشی آشکار را بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
هفته آینده دوباره دوبرابر میره بالا .
آخرین اخبار