خبرنگاران می‌توانند منشأ ایجاد فرهنگ ایده آل در جامعه شوند

شهردار نوش آباد گفت: خبر و اطلاع رسانی و کار ارزشمند خبرنگاران بر ارتقای وضعیت فرهنگی، خدماتی، عمرانی و سایر عرصه‌های اجتماعی تاثیرگذار و سازنده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود اشرفی، شهردار نوش آباد، در نشست خبری و تقدیر از خبرنگاران با تاکید بر اینکه ارزش تاثیر گذار و مسئولیت حساس خبرنگاران یک روز خاص را به نام این حرفه خطیر و رسالت سنگین خبرنگاران نامگذاری کرده است گفت: خبر و اطلاع رسانی و کار ارزشمند خبرنگاران بر ارتقای وضعیت فرهنگی، خدماتی، عمرانی و سایر عرصه‌های اجتماعی تاثیرگذار و سازنده است.

او، خبرنگاران را چشم بینای جامعه در اشاعه و ارتقای خرده فرهنگ‌ها و تحول و نشاط اجتماعی دانست و افزود: ارتقای فرهنگی جامعه راهی برای رسیدن به شهر سالم است.

به گفته او، خبرنگاران می‌توانند منشأ ایجاد فرهنگ ایده آل در جامعه شوند.

همچنین قاسم کوهی، سخنگوی شورای شهر نوش آباد و نماینده ورزش در این شورا در ادامه صداقت و شجاعت را بهترین و اصلی‌ترین شاخصه خبرنگاران در رسالت آن‌ها عنوان کرد و گفت: خبرنگاری یک عشق و رسالتی پیامبرگونه است که خبرنگاران با تمام سختی‌ها و مصایب آن متحمل می‌شوند تا همواره  اطلاع رسانی و شفاف سازی کنند.

او، در پاسخ و تکمیل جواب سوال یکی از خبرنگاران در مورد امکانات و خدمات ورزشی و انتقاد وی از شهردار در مورد بعضی مسایل گفت: متاسفانه ما نتوانستیم در زمینه ورزش در همکاری با دستگاه‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی و قهرمانان در این دوره پاسخگوی عزیزان باشیم و حتی خود بنده  و مجموعه ما مدیون ورزشکاران شهر هستیم.

سید مهدی مردانی، رئیس شورای شهر نوش آباد، نیز در پایان نشست با تقدیر از زحمات طاقت فرسای خبرنگاران گفت: رسانه‌ها به مثابه چراغ هدایت، جامعه و افکار عمومی هستند که با اطلاع رسانی و شفاف سازی خود جامعه را روشن و محیط زندگی و فرهنگ انسان‌ها و شهروندان را به درستی و ارتقا سوق می‌دهند.

او، تلاش‌های خبرنگاران را عامل تبدیل وضعیت و نردبان ترقی آینده درخشان عنوان کرد و گفت: تلاش مثبت رسانه عامل بصیرت افزایی جامعه و توسعه فرهنگ و اطلاع رسانی نادرست و غیرواقعی آن‌ها عامل تخریب و تشویش افکار عمومی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.