بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۲۱ مرداد؛

استوری خاطره‌انگیز علی عبدالمالکی در سالروز تولد مرتضی پاشایی/ استوری عموپورنگ از بازیگر مشهور هندی در مسجدالحرام به همراه مادرش

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

بهنام بانی، خواننده پرطرفدار موسیقی سبک پاپ که چند سالی است در این زمینه فعالیت می‎کند، با ضبط و انتشار ویدئویی از خود با ابراز دلتنگی برای هواداران آرزو کرد هرچه زودتر کرونا تمام شود و مجدداً با برگزاری کنسرت با طرفداران خود دیدار تازه کند.

"با خدا باش،پادشاهی کن
۳ سال پیش تو همچین روزی ۲۰و ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ به یاری خدا و حمایت شما عزیزان دلم،یکی‌از بزرگترین آرزوهای من برآورده شد و تونستم برای اولین بار در کنار هم تو سالن میلاد نمایشگاه تهران همصدا بشیم تو اولین کنسرت بزرگی که گذاشتم یادش بخیر با کلی دلتنگی
آرزو می کنم که همتون به آرزوهای قشنگ زندگیتون برسید،شما و این لحظات تک تک‌ آرزوهای من‌ بودید که الان داره خاطره میشه واسم خداروشکر،عاشقتونم
تشکر ویژه از پدر و مادرم،حامد برادران عزیزم،محمد و مجتبی حاتم پور عزیز و ایمان ابراهیمی عزیزم
پ ن:یه تشکر ویژه از همه عزیزان،دوستای خوبم و خانواده عزیزم که منو تا اینجا و این لحظه از کوچکترین تا بزرگترین اتفاق،حمایتم کردند و از تک تک اعضای بند و گروه فوق العاده خودم که واقعاً بهترینند و همینطور از همه طرفدارها و فن پیجهای عزیزم که حامی من هستند همیشه،امیدوارم بتونیم به لطف خدا در کنار هم سالهای سال عشق بازی و خاطره سازی کنیم و با همه موزیکهام،اهنگ های جدید و اتفاقهای خوب با حمایت و لطف همیشگی شما عزیزانم
آرزو میکنم که این اسمشو‌نبر لعنتی هم‌هرچه زودتر تموم بشه
(کیا اومدند کنسرت ما تا حالا؟
"

دلتنگی بهنام بانی برای برگزاری کنسرت

 
سیاوش خیرابی، هنرپیشه سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از خود در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

"زندگی تفسیر سه کلمه است:
خندیدن، بخشیدن، فراموش کردن،
پس تا می توانی،
بخند، ببخش و جوری فراموش کن که نقره داغ شوند.
"

پست جدید سیاوش خیرابی

 

محسن تنابنده، هنرپیشه و نویسنده سینما و تلویزیون با به اشتراک گذاشتن پستی در اینستاگرام نسبت به برد استقلال ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

قدردانی محسن تنابنده بابت برد استقلال

 

علی عبدالمالکی، خواننده موسیقی سبک پاپ ایران، تصویری از خود و مرتضی پاشایی را در استوری اینستاگرامش منتشر و به مناسبت سالروز تولد آن مرحوم، از این خواننده که چند سالی است از دنیا رفته یاد کرد.

استوری علی عبدالمالکی در سالروز تولد مرتضی پاشایی

 

داریوش فرضیایی، مجری برنامه‎های کودک و نوجوان که سال‌هاست با نام «عمو پورنگ» در این عرصه فعالیت می‎کند، تصویر جالبی از امیرخان، هنرپیشه هندی و مادرش در مسجدالحرام منتشر کرد.

هنرمند مشهور هندی در بیت الحرام

 

رضا بهرام، خواننده پرطرفدارموسیقی سبک پاپ کشور تصویر جدیدی از خود را در حالی که ماسک زده است در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

استوری جدید رضا بهرام

 

مژده لواسانی، مجری جوان و مطرح برنامه‎های تلویزیونی که به حرفه گویندگی نیز می‌پردازد، تصویر زیر را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

استوری جدید مژده لواسانی

 

سوگل طهماسبی، بازیگر سینما و تلویزیون، تصویری از پشت صحنه سریال «نجلا» که بنا بر برخی گفته‎ها قرار است در ماه صفر پخش شود را منتشر کرد.

تصویر بازیگران سریال ـنجلا»

 

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۳:۵۰ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
حسام منظور بهترین بازیگر دنیا
France
yas
۱۱:۳۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
چه عجب!!!
بعد اون وقت رو چه حسابی این حرف رو میزنی؟!
اصلا شما می تونی تماااااام بازیگران دنیا رو نام ببری؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
بابا حالا یه چیزی گفت بنده خدا