هاشمی مطرح کرد؛

انتقال انبار نفت غرب تهران هزینه‌های زیادی را به همراه دارد

رئیس شورای شهر تهران گفت: طبق اظهارات مسئولان وزارت نفت، انتقال انبار نفت غرب تهران هزینه‌ بر است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در حاشیه دویست و سی‌امین جلسه علنی شورای شهر تهران، با اشاره به نقش شورایاری‌ها در محلات، اظهار کرد:  شورایاری‌ها بسیار تأثیرگذار هستند و  به شورای شهر هم کمک می‌کنند؛ نزدیک به ۳۰۰ محله  در شهر داریم که در این رابطه اعضای شورای شهر امکان بازدید و سرکشی از تمامی محلات سطح شهر را ندارند که اعضای شورایاری‌ها در این زمینه به ما کمک می‌کنند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تعامل خوبی بین شورای شهر و اعضای شورایاری‌ها وجود دارد، گفت: به ترتیب محلات هر دو هفته یکبار، اعضای یکی از شورایاری‌ها در جلسات شورای شهر حضور دارند تا به بیان دغدغه‌های خود بپردازند.

هاشمی با اشاره به انتقال انبار نفت غرب تهران، گفت: این موضوع سال‌ها از شورای چهارم شهر تهران مطرح  است؛ مکاتبات متعددی از سوی شهرداری و شورای شهر با وزارت نفت انجام شده است و طبق اظهارات مسئولان وزارت نفت، انتقال انبار نفت هزینه‌های زیادی را به همراه خواهد داشت، هنوز هم این موضوع بین دستگاه‌های اجرایی مطرح بوده و تقاضای ما این است که طرح جامعی برای ذخیره سازی سوخت در تهران آماده شود.

رئیس شورای شهر تهران  در پاسخ به این سوال که آیا خبر کمک شورا و شهرداری تهران به لبنان صحت دارد؟ تصریح کرد: هنوز هیچ موضوعی در این رابطه مطرح نشده است.

وی افزود: بر اساس تجربیات کشور‌های توسعه یافته، مخازن باید در جا‌های امن جایگذاری و از طریق لوله کشی سوخت به تمام شهر توزیع شوند. بنده از مسئولان وزارت نفت خواستارم که در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار