خط کشی ۱۸۰ کیلومتر جاده در زرند

فرماندار شهرستان زرند، از جذب اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی برای خط کشی ترافیکی بیش از ۱۸۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و برون شهری زرند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  علی صادق زاده فرماندار زرند به اتفاق یحیی پورحبیبی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سروان اثنی عشری رئیس پلیس راه شهرستان زرند از عملیات خط کشی ترافیکی محور زرند_کرمان بازدید کرد.

علی صادق زاده در این بازدید از جذب اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی از اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مساعدت این اداره کل در استان کرمان برای خط کشی ترافیکی بیش از ۱۸۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و برون شهری در حوزه استحفاظی زرند خبر داد.

او با بیان اینکه هم اکنون با مجاهدت‌های  شبانه روزی عوامل سختکوش اداره راهداری زرند، عملیات رفع نقاط حادثه خیز، بهسازی و ایمن سازی راه‌های اصلی و روستایی شهرستان با قوت و شدت بیشتر ادامه دارد، گفت: در ادامه عملیات‌های اجرایی تا پایان امسال تمامی نقاط حادثه خیز و راه‌های اصلی شهرستان ایمن سازی می شوند.

فرماندار زرند افزود: با خط کشی ترافیکی، این راه‌ها از ضریب ایمنی بالاتری به خصوص در شب‌ها برخوردار خواهند شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیز در ادامه این بازدید با بیان این که با آغاز عملیات ترافیکی ،راه‌های اصلی شهرستان ، تا پایان شهریورماه خط کشی خواهند شد، تصریح کرد: محور‌های زرند_رفسنجان، زرند_راور، کمربندی شرقی، زرند_کوهبنان و زرند_سیریز خط کشی خواهند شد.

یحیی پورحبیبی گفت: همچنین با یک دستگاه لودر عملیات اصلاح شیب شیروانی در باند برگشت کرمان به زرند از اوایل تیرماه شروع و تا پایان مهرماه تمام مسیر کرمان_زرند در حوزه استحفاظی شهرستان زرند ایمن می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار