گذشت ۵ میلیارد تومانی شاکیان زندانیان جرائم غیر عمد استان

حسین پور مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی از گذشت ۵ میلیارد و ۶۱۹ میلیون تومانی شاکیان زندانیان جرائم غیر عمد از ابتدای سال ۹۹ تا ۲۰ مرداد ماه خبر داد.

حسین پور مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی فعالیت‌های این ستاد از ابتدای سال ۹۹ تا مردادماه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: تعداد زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شده با کمک ستاد دیه ۳۹ نفر بوده است که از این تعداد ۲۳ نفر بدهی مالی، ۱۲ نفر مهریه، ۲ نفر نفقه و ۲ نفر دیه می‌باشد.
 
او افزود : کل مبلغ بدهی زندانیان آزاد شده ۱۰ میلیارد و ۲۹ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان بوده است که از این مبلغ ۵ میلیارد و ۶۱۹ میلیون و ۱۵۶ هزار تومان گذشت شاکیان بوده است.
 
حسین پور با اشاره به اینکه به تفکیک جنسیت ۲۸ نفر مرد و ۱ نفر زن بوده اند تصریح کرد: از این تعداد ۲۱ نفر از زندان بیرجند، ۱۰ نفر زندان فردوس، ۳ نفر زندان طبس، ۳ نفر زندان قائن و ۲ نفر از زندان نهبندان آزاد شده اند.
بیشتر بخوانید

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد جلسات برگزار شده هیئت امناء این ستاد از ابتدای سال ۷ جلسه بوده است اظهار کرد: پرونده‌های مطرح شده در جلسات هیئت مدیره تعداد ۱۲۲ فقره است.
 
او ادامه داد : آمار کل زندانیان جرائم غیر عمد در زندان‌های استان ۱۱۴ نفر هستند که مبلغ حدود ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای آزادی این زندانیان مورد نیاز است.
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار