در بسته حوادث ۲۲ مرداد بخوانید؛

محموله لوازم جانبی موبایل قاچاق در بهبهان کشف شد

حوادث امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۲۲ مردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف بیش از ۲ میلیارد ریال لوازم جانبی موبایل قاچاق در بهبهان

سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان گفت: به منظور برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهبهان با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودروی سمند حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از بار خودروی توقیفی تعداد ۱۲ هزار و ۷۳۹ قطعه انواع لوازم جانبی تلفن همراه فاقد هرگونه مجوز و مدارک گمرکی کشف شد.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله قاچاق مکشوفه را بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه یک نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در شادگان

سرهنگ اسکندر جماشیانی فرمانده انتظامی شادگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در برخی مناطق این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ قرار گرفت و ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند یک سارق حرفه‌ای را هنگام سرقت شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

او با بیان اینکه سارق دستگیر شده پس از انتقال به کلانتری، در تحقیقات پلیس به ارتکاب ۴ فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کرد، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد و از شهرونداندرخواست می‌شود علاوه بر جدی گرفتن توصیه‌های پلیس، در خصوص اقدامات ایمنی برای اموال خود نهایت دقت را داشته و هرگونه موارد مشکوک انتظامی و امنیتی را با شماره تماس ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.