وزش باد از روز جمعه در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد از روز جمعه این هفته به ویژه در مناطق جنوب و مرکز استان شدیدتر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد از روز جمعه به ویژه در مناطق جنوب و مرکز استان همراه با خیزش گرد و خاک و احتمال بروز خسارت و آسیب به سازه‌های موقت شدت می‌گیرد.

او افزود: برای روز‌های آینده گذر ابر در نیمه شمالی خراسان رضوی پیش بینی شده است و از شنبه احتمال بارش‌های پراکنده باران در مناطق کوهستانی استان وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در ۷۲ ساعت آینده میانگین دمای هوا در مناطق مختلف خراسان رضوی تغییر محسوسی ندارد.

فاروقی بیان کرد: بیشینه دمای هوای مشهد در این مدت بین ۳۵ و ۳۶ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای این شهر بین ۲۱ و ۲۲ درجه در نوسان است.

او تصریح کرد: فریمان با کمینه دمای هوای ۱۴ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در تایباد با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار