صدور پروانه بهره‌برداری از اولین مسافرخانه در ماهنشان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از صدور پروانه بهره‌برداری از اولین مسافرخانه در شهرستان ماهنشان خبر داد.

هتلبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، با اشاره به اینکه راه‌اندازی اولین مسافرخانه موجب بهبود و ارتقای خدمات گردشگری و افزایش ظرفیت اسکان و اقامت گردشگران در ماهنشان می‌شود، گفت: میزان اشتغالزایی مستقیم این پروژه ۸ نفر خواهد بود که می‌توان این کار را قدم مثبتی در راستای ایجاد و راه‌اندازی واحد‌های اقامتی در شهرستان ماهنشان ارزیابی کرد.

ارجمند افزود: زیبایی‌های طبیعت و تمدن به‌طور مشترک در شهرستان ماهنشان مصداق پیداکرده و ظرفیت‌های این شهرستان بهترین بستر برای تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان و رونق اقتصادی منطقه به شمار می‌رود.

او تصریح کرد: حجم سرمایه‌گذاری در این پروژه ۱۰میلیارد ریال است که به‌صورت مستقیم توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی ساخته خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، با بیان اینکه برای جذب گردشگر باید زیرساخت‌هایی همچون اقامتگاه مناسب در شهر‌ها ایجاد شود و این نیاز اولیه هر گردشگری است، گفت: امیدواریم پس از سپری شدن دوران شیوع کرونا، همچون گذشته شاهد رونق این صنعت و حضور پرشمار گردشگران در ماهنشان باشیم.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.