حقوق نجومی بازیکنان اماراتی بابت حضور در تیم ملی فوتبال

فوتبالیست‌های اماراتی بابت حضور در تیم ملی فوتبال کشورشان دستمزد بالایی دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دبی الریاضیه، ولید الشامسی یکی از مدیربرنامه‌های مشهور اماراتی درباره  میزان قرارداد بازیکنان اماراتی با باشگاه و درجه بندی بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور، توضیحاتی مطرح کرد.

ولید الشامسی درباره حقوق بازیکنان تیم ملی فوتبال امارات فاش کرد که این بازیکنان به ۲ دسته A و  B  تقسیم بندی می‌شوند و بازیکنان درجه یک تا ۵۰۰ هزار درهم در ماه حقوق ماهیانه دریافت می‌کنند.  

الشامسی در مصاحبه با روزنامه  الامارات الیوم گفت: بازیکنان  تیم ملی و لیگ فوتبال امارات به ۲ دسته A و B تقسیم می‌شوند. ستاره‌هایی همچون عمر عبدالرحمان "اموری"، علی مبخوت، احمد خلیل، خالد عیسی، محمد عبدالرحمان  و محمد الشامسی که  ستارگان درجه یک فوتبال امارات هستند و حقوق ماهانه آن‌ها کمتر از ۲۵۰ هزار درهم نیست و شاید تا نیم میلیون درهم هم بابت حضور در تیم ملی دریافت کنند.

وی افزود: میزان دستمزد بازیکنان سطح دوم  در تیم ملی ماهانه بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار درهم خواهد بود. میزان این حقوق‌های گزاف البته چه در سطح ملی و چه در سطح باشگاهی باید به عملکردی که از خود به جای می‌گذارند، متغیر باشد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار