کاهش ۴۱ درصدی جابجایی مسافر در اردبیل/ فعالیت بیش از ۱۱ هزار راننده در بخش حمل و نقل کالا

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از کاهش ۴۱ درصدی جابجایی مسافر به علت شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل خبرداد.

کاهش ۴۱ درصدی جابجایی مسافر در اردبیل/ فعالیت بیش از ۱۱ هزار راننده در بخش حمل و نقل کالابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مسافربری اردبیل با اشاره به فعالیت ۵۴ شرکت مسافربری با هزار و ۱۱۰ دستگاه ناوگان عمومی مسافری در استان اردبیل گفت: دو هزار و ۵۲۲ راننده پرتلاش در بخش مسافری استان در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

او جابجایی ۳۸۵ هزار و ۹۲۲ نفر مسافر را در ۴ ماهه گذشته در استان اردبیل یاد آور شد و اظهار کرد: این میزان جابجایی در قالب ۷۴ هزار و ۳۸۷ سفر انجام شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل بر ساماندهی ورود و خروج مسافران در ترمینال اردبیل تاکید کرد و گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و جهت حفظ سلامتی مردم و مسافران کلیه اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل ونقل کالا و مسافر ابلاغ شده و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می‌شود.

وثوقی بابیان اینکه به صورت مداوم نظارت و بازرسی برعملکرد شرکت‌ها و موسسات مسافربری فعال در استان انجام می‌شود افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ و یا با مراجعه حضوری به دفتر ترمینال اعلام کنند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت‌ها و رانندگان رسیدگی شود.

او همچنین در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل نیز از جابجایی یک میلیون تن کالا و بار و صدور ۷۵ هزار برگ بارنامه در ۴ ماهه گذشته در استان اردبیل خبرداد و تصریح کرد:۸۷ شرکت حمل ونقل کالا با ۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان و ۱۱ هزار و ۴۰۰ راننده در خدمت مردم هستند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی سخت کوش رانندگان وضعیت حمل و نقل کالا و بار را در استان کاملا عادی و روان دانست و بیان کرد: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.