شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در خصوص علت قطع برق برج میلاد توضیحاتی را ارائه داد.

موزه فرش بدون برقبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز خبر قطع برق موزه فرش در فضای مجازی منتشر شد و باشگاه خبرنگاران این موضوع را از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ پیگیری کرد.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در خصوص شایعات منتشر شده در فضای مجازی به سوختگی ترانس مشترک اشاره کرد و توضیح داد: به استحضار می‌رساند این ترانس اختصاصی بوده و مربوط به موزه فرش است و تا به امروز نامه‌ای در خصوص درخواست نصب ترانس به منطقه مربوطه ارسال نکرده اند با این وجود طی پیگیری‌های انجام شده در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این خصوص، راهنمایی صورت گرفته و طی تماس برقرار شده ظاهراً مشترک ترانس خریداری شده را هنوز به محل پروژه منتقل کرده و متاسفانه تا به امروز اطلاعی در خصوص خرید ترانس به این منطقه اعلام نکرده است.

با این وجود، با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد مشترک ضمن انتقال ترانس به محل پست اختصاصی و ایجاد شرایط مقتضی جهت تعویض (هماهنگی جرثقیل و اکیپ‌های اجرایی، ارسال نامه مکتوب مبنی بر مشخص شدن روز انجام کار جهت تکمیل فرم ضمانت نامه مشترکین ولتاژ اولیه و معرفی نماینده جهت انجام کار) و نیز تعهد پرداخت هزینه‌های تحمیلی به این شرکت از بابت انرژی توزیع نشده و مانور‌های صورت گرفته (در هنگام قطع فیدر عمومی) اقدام نماید تا پس از آن، هماهنگی لازم جهت صدور خاموشی وتعویض صورت پذیرد.


بیشتر بخوانید


بی شک رسالت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برقراری شبکه برق مطمئن و پایدار است. این شرکت از تمامی مشترکان درخواست می‌کند در صورت بروز هرگونه مشکلی ضمن تماس با سامانه فوریت‌های برق ۱۲۱ به صورت شبانه روزی و همچنین سامانه ۱۵۲۱ در ساعات اداری درخواست خود را ثبت کنند تا پس از بررسی توسط منطقه مربوطه اقدامات لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار