اجرای ۱۳ طرح در حوزه عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرکرد

مسعود حبیبی سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شهرکرد گفت: ۱۳ طرح در حوزه عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری این شهر اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود حبیبی سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شهرکرد اظهار داشت: پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این سازمان در نظر گرفته شده که چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از محل درآمد سازمان و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون از محل اعتبارات شهرداری پرداخت می‌شود.

او افزود: پارسال ۱۳ پروژه برای سازمان عمران و بازآفرینی تعریف شد که هشت پروژه پیشرفت فیزیکی چشمگیر و رضایت بخشی داشته‌اند.


بیشتر بخوانید


حبیبی اضافه کرد: جمع آوری آب‌های سطحی ناحیه غرب با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار، تکمیل مسیل ناحیه غرب با ۳۵۸ میلیون تومان اعتبار و احداث فضای سبز در محله مسجد ابومحمد شهرکرد با بیش از یک میلیارد تومان اعتبار از جمله پروژه‌های این سازمان محسوب می‌شوند.

او ادامه داد: احداث پارک محله‌ای در ناحیه غرب با یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان اعتبار و کف سازی محله سقاخانه که حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است از دیگر پروژه‌های این سازمان می‌باشد.

حبیبی با بیان اینکه از محل اعتبارات امسال دو پروژه تعریف شده است گفت: پیاده‌روسازی در ناحیه غرب به مساحت یک هزار و ۸۰۰ مترمربع با ۷۱۱ میلیون تومان اعتبار و همچنین پروژه هدایت آب‌های سطحی محله سقاخانه برای امسال پیش‌بینی شده است.

او با اشاره به محوطه‌سازی میدان امام زادگان دوخاتون (س) افزود: یک میلیارد اعتبار برای این پروژه پیش‌بینی شد که بعد از شروع به کار پیمانکار متاسفانه به دلیل عدم همکاری اداره میراث فرهنگی کار متوقف شد، اما مجددا این پروژه شروع و در اسرع وقت تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.