تکریم از بانوان فرش باف کمک کننده به عتبات عالیات در استان مرکزی

در مراسمی از بانوان فرشباف استان مرکزی که به عتبات عالیات فرش هدیه کرده بودند قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی در اراک از ۸ بانوی خیر فرشباف استان مرکزی که ۲۱ تخته فرش دستباف به عتبات عالیات هدیه کرده بودند قدردانی شد.

صفریان جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در حاشیه این مراسم گفت: مراسم تکریم و تجلیل از خواهران گرانقددری را داشتیم که با اخلاص و همت خودشان کار فرشبافی را با نذر حسینی داشتند به صورت نمادین ۲۱ تخته فرش دستباف را رونمایی کردیم.

صفریان با بیان اینکه استان مرکزی در ۱۵۰ طرح بازسازی عتبات عالیات مشارکت فعال داشته است افزود: مردم مومن، متدین و ولایی استان مرکزی همیشه در این زمینه پیشتاز بودند از جمله مشارکت در ساخت صحن حضرت زهرا سلام الله علی‌ها در جوار بارگاه امیر المومنین علیه السلام که ساخت تمام ستون‌های باعظمت این صحن را مردم استان مرکزی مشارکت کردند.


او اضافه کرد: مردم استان مرکزی همچنین در ساخت ضریح مطهر حضرت مسلم ابن عقیل علیه السلام، ضریح مطهر ابراهیم مجاب علیه السلام، ساخت باب الراس حضرت ابوالفضل عباس (ع)، ضریح حبیب ابن مظاهر علیه السلام و در حال حاضر صحن مطهر و باعظمت حضرت زینب سلام الله علی‌ها مشارکت داشته و دارند و می‌توانند با طرحی باعنوان هر شهروند یک کیسه سیمان، شهروندان می‌توانند کمک‌های خود را به این ستاد تقدیم کنند.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی بیان کرد: مردم استان مرکزی امسال ۳ میلیارد تومان و مردم به ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک کردند که ۸۰۰ میلیون تومان آن بصورت نقدی و بقیه بصورت کمک‌های غیرنقدی است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.