ترویج کار آفرینی و پاسخ به سوالات متقاضیان کسب و کار در خوزستان

مدیر اجرایی سامانه اطلاع رسانی پاسخ گو آنلاین خوزستان گفت: با هدف ترویج کار آفرینی و پاسخ به سوالات متقاضیان، سامانه مادر و پیشرفته‌ای پاسخ مجازی به زودی راه اندازی می‌شود.

کبری طهماسبی مدیر اجرایی سامانه اطلاع رسانی پاسخ مجازی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سامانه جامع و هوشمند پاسخ مجازی در حال آماده سازی است که با هدف ترویج فرهنگ کار آفرینی و جواب دهی به سوالات متقاضیان کسب و کار سامانه مادر و پیشرفته‌ای تحت عنوان پاسخ آنلاین به عنوان طرح ملی بزودی راه اندازی می‌شود.

او افزود: در اجرای این طرح ملی تعدادی از توانمندان سراسر کشور با ما همکاری خواهند داشت و می‌توانند در مسیر آفرینش و بالندگی قرار بگیرند.

طهماسبی بیان داشت: این سامانه در حوزه‌های اقتصادی، تجاری، گردشگری، کار آفرینی، مالی و اعتباری، شغلی، حقوقی؛ مهاجرت و... می‌تواند تحولی بنیادین در توسعه کشور ایجاد کند و از کارشناسان و فرهیختگان برای همکاری با این سامانه دعوت به همکاری می‌کنیم.

سامانه اطلاع رسانی پاسخ مجازی در فاز اول در ۹ حوزه پاسخ سوالات متقاضیان خواهد بود و در ۶ ماه آینده جواب دهی در همه حوزه‌ها را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.