برخورداری ۴۷ مدرسه نهبندان از اینترنت پر سرعت

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اتصال ۴۷ مدرسه نهبندان به اینترنت پرسرعت خبر داد.

واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ۴۷ مدرسه روستایی نهبندان به اینترنت پرسرعت متصل شده اند و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال ۷۹ روستای نهبندان از مزایای اینترنت نسل ۴ برخوردار شوند.

او با اشاره به اتصال ۵۰۰ آموزشگاه به شبکه ملی اطلاعات افزود: امید است مدارس باقی مانده نیز با همت شرکت مخابرات و همراهی استانداری به این شبکه متصل شوند.

واقعی اظهار کرد: همراهی، تعامل و مشارکت دستگاه‌های اجرایی ضامن ارتقای شاخص‌های تعلیم و تربیت و فرآیند یاد دهی و یاد گیری در استان است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد: جوانان و نوجوانان دانش آموز سربازان خط مقدم بیانیه گام دوم انقلاب و معلمان فرماندهان لایق این میدان هستند.

او با اشاره به آمادگی استان برای بازگشایی مدارس در نیمه شهریور ماه امسال اظهار کرد: توجه به توسعه زیر ساخت‌ها به ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم استان و اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات نیاز مبرم آموزش و پرورش در آستانه‌ی بازگشایی مدارس است.

واقعی عنوان کرد: با برنامه ریزی دقیق و نظارت‌های مستمر باید فضایی ایجاد شود که علی رغم پراکندگی بالای جامعه به ویژه در مناطق کویری، عدالت آموزشی و اجتماعی بین دانش آموزان برقرار شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.