اجرای بزرگترین تایپوگرافی روی دیوار شهر جهانی

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر یزد از اجرای بزرگترین تایپوگرافی بر روی دیواری به متراژ ۶۵٠ متر مربع در شهر جهانی یزد خبر داد.

تایپوگرافی روی دیوار شهر جهانیسید علیرضا رسولی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: به منظور زیبا سازی شهر و جذابیت و شادابی محیط، این تایپوگرافی روی حاشیه میدان جانباز با نقاشی و چیدمان زیبای حروف در حال انجام است.

او افزود: تایپوگرافی تکنیکی در گرافیک است که با ورود صنعت چاپ برای تلطیف کردن کلمات چاپی که خشک به نظر می‌رسیدند، حرکاتی را در بخش‌هایی از لغات ایجاد کرده و آن‌ها را برجسته می‌کرد.

رسولی ادامه داد: این هنر زیبا با نقش بندی و چیدمان حروف روی دیوار، فضای بصری زیبایی از نقاشی و طراحی ایجاد کرده و چهره شهر را زیباتر می‌کند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای اظهار داشت: با توجه به اهمیت زیبایی شهر و جلوه بخشیدن به سیمای بصری، از جمله دیوارها، سازمان با بهره گیری از خلاقیت و هنر هنرمندان بومی شهر یزد و با اجرای طراحی‌های شکیل از حروف بر روی دیوارها، علاوه بر کاهش تکرار و یکنواختی، چهره‌ای زیباتر و هنری‌تر به شهر جهانی یزد می‌بخشد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار