جانشین فرمانده مرزبانی ناجا:

مقابله با قاچاق با جدیت پیگیری شود

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مقابله با پدیده قاچاق و قاچاقچیان مواد مخدر باید با اقدامات منظم و هدفمند به صورت جدی پیگیری شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار جلال ستاره جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در نشست با معاونان و فرماندهان مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: ما به عنوان سربازان ولایت باید با توکل به خداوند متعال، روحیه ایثارگیری و ایمان به خداوند برای حراست از مرز‌ها تلاش کنیم.

او تاکید بر تلاش مرزبانان برای ارتقاء آمادگی عملیاتی افزود: کارکنان مرزبانی باید خود عامل به امر به معروف و نهی از منکر باشند و در این زمینه همت کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه باید صیانت و پیشگیری از اولویت‌های کار مرزبانان باشد، عنوان کرد: اشراف اطلاعاتی و عملیات هدفمند و هوشمند برای انجام مأموریت‌های محوله باید مدنظر قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


سردار ستاره، معیشت مرزبانان را از اولویت‌ها دانست و گفت: باید برای ارتقاء معیشت کارکنان مرزبانی که در گرما و سرما با شرایط سخت آب و هوایی از مرز‌ها حراست می‌کنند، تلاش شود.

او ادامه داد: تعامل و همکاری سازنده مرزبانی استان بوشهر با سایر نهاد‌های برون‌سازمانی قابل قدردانی است.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا بیان کرد: مقابله با پدیده قاچاق و قاچاقچیان مواد مخدر باید با اقدامات منظم و هدفمند اطلاعاتی و عملیاتی به صورت جدی پیگیری و دنبال شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.