پیش فروش املاک شگردی برای کلاهبرداری/ متهم در اهواز دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عامل کلاهبرداری با استفاده از شگرد پیش فروش املاک در اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری با شیوه و شگرد خرید و فروش و پیش فروش املاک در سطح کلانشهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی پس از شناسایی کلاهبردار متواری، دیروز موفق شدند عامل کلاهبرداری را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کنند، افزود: متهم در تحقیقات پلیسی به ۹ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف نمود.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه در بررسی کارآگاهان مشخص شد به شیوه مشارکت با صاحب زمین در ساخت و ساز آپارتمان و انجام قول نامه صوری با خریداران اقدام به کلاهبرداری کرده است، بیان کرد: فرد کلاهبردار پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان اظهار داشت: از شهروندان خواهشمندیم برای پیش خرید ملک علاوه بر آگاهی از کسب اطمینان از صحت و سقم اسناد ارائه شده از سوی فروشنده، قرارداد را در بنگاه‌های معاملات ملکی دارای مجوز منعقد و کد رهگیری معتبر دریافت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.