ستاد بازسازی عتبات عالیات امانتدار نذورات مردم است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: کاری بهتر از این برای ما پیش نمی‌آید که فرهنگ غنی ائمه و معصومین علیهم السلام را ترویج کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در نشست با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان کرمانشاه گفت:کمک به بازسازی عتبات عالیات عالی‌ترین مرتبه صدقه دادن است.

او ارادت خاص مردم استان کرمانشاه به ائمه و معصومین به ویژه حضرت سید شهدا (ع) را سرمایه‌ای ارزشمند برشمرد و بیان داشت: کاری بهتر از این برای ما پیش نمی‌آید که برای ترویج فرهنگ غنی ائمه و معصومین (علیهم السلام) و تبلیغ دین مبین اسلام کار کنیم.

او  خادمی عتبات عالیات و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را بالاترین منصب خادمی برشمرد و گفت: ارزش هر عملی به انگیزه و حرکتی که شخص انجام می‌دهد بستگی دارد، برای آن هدف و مقصودی که کار می‌کند هر مقدار انگیزه بالا باشد و آن هدف والا ارزش عمل بیشتر خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بهترین روش صدقه را دادن آن در راه کمک به بازسازی عتبات عالیات دانست و افزود: تا زمانی که این بارگاه‌های مقدس عتبات وجود داشته باشند ثواب زیارت‌ها به صدقه دهنده می‌رسد و در این راه نهایت همکاری و کمک به جمع آوری در جامعه کار و تلاش و تعاون استان با ستاد در استان را داریم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه  با بیان اینکه ستاد عتبات عالیات بنابر تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان یک مجموعه مردم نهاد شکل گرفت، بیان داشت: این ستاد به مجموعه‌ای بی بدیل در کشور عراق مبدل شده است و با جمع آوری نذورات مردمی حداقل تلاش دارد کرامت زائران را حفظ کند.

 بهمن صحرایی  ستاد بازسازی عتبات عالیات را امانتدار نذورات مردم دانست تا در جای خود مصرف شود، اظهار کرد: استان کرمانشاه علی رغم تمام مشکلات جزو استان‌های پیشرو در امر مشارکت‌های مردمی است و از سال ۸۳ این ستاد در استان شکل گرفته و هم اکنون هم فعال است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.