رئیس شورای شهر هندیجان مطرح کرد؛

اشتغال پایدار برای یک هزار نفر با تکمیل مجتمع تجاری و تفریحی هندیجان

غزالی گفت: اشتغال پایدار برای یک هزار نفر با تکمیل مجتمع تجاری و تفریحی در شهرستان هندیجان فراهم خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر عباس غزالی رئیس شورای شهر هندیجان پروژه مجتمع تجاری و تفریحی این شهرستان را یکی از پروژه‌های مهم عنوان کرد و گفت: راه اندازی این مجتمع که با مشارکت بخش خصوصی در حال تکمیل است، زمینه اشتغال پایدار برای یک هزار نفر را مستقیم و غیرمستقیم فراهم می‌کند.

او هندیجان را شهرستانی مهمان پذیر عنوان کرد و افزود: نبود پارکینگ در سطح شهر یکی از مشکلات شهروندان و گردشگران محسوب می‌شود و در صورت بهره برداری از این مجتمع، این مشکل مرتفع خواهد شد.

محمود طاهرنیا شهردار هندیجان در ادامه بیان داشت: از زمانی که به عنوان شهردار این شهرستان منصوب شدم، در سرفصل پروژ‌های عمرانی شهری و پروژه گردشگری که تدوین شد توانسته ایم پروژ‌های احداث جوی و جدول مسکن مهر در هندیجان جنوبی، کفپوش معابر، بازار جوانان، آغاز ساحل سازی حاشیه رودخانه زهره که حدود ۳۰ درصد کار انجام شده است و امیدواریم تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری برسند.

او اظهار کرد: همچنین احداث جوی و جدول کوی شامشهد و کوی شهید باهنر و آسفالت معابر طی ۲ماه آینده به پایان می‌رسد، ضمن اینکه بازسازی و احداث جداول سطح شهر تا قبل از آغاز فصل پاییز و زمستان و بارندگی انجام خواهد شد، البته پروژه میدان ورودی از سمت دیلم تامین اعتبار شده و به زودی آغاز خواهد شد.

طاهری نیا با بیان اینکه احداث زیرگذر هندیجان جنوبی در برنامه کاری قرار گرفته است وان شاءالله تا پایان دوره پنجم شورای شهر عملیات احداث و بهره برداری آن آغاز می‌شود، ادامه داد: همچنین خریداری ۱۵۰ سطل زباله و ۲ خودروی حمل زباله در دستورکار است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.