راه اندازی سیستم نوبت دهی، ازدحام مراکز تعویض پلاک را از بین برد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر به مراکز تعویض پلاک استان مراجعه می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرهنگ فضل الله شیری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه  با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر به مراکز تعویض پلاک استان کرمانشاه مراجعه می‌کنند، گفت: خوشبختانه با راه اندازی سیستم نوبت دهی، ازدحام در این مراکز بطور کلی از بین رفته  است و در حال حاضر این مراکز خلوت هستند و مراجعان با شلوغی کمتری مراجعه می‌کنند.

او افزود: مشکل در این بین، طولانی شدن نوبت هاست، چرا که در یک روز بیش از هزار نفر ثبت نام می‌کنند و برای اینکه نوبت به همه این افراد برسد باید سه تا چهار روز در انتطار بمانند.

شیری بیان کرد: مشکل دیگری هم وجود دارد و بحث تاریخ انقضای وکالت نامه‌هاست که ۱۰ روز مهلت دارند و اگرفردی دیر مراجعه کرده و مدت زیادی در نوبت بماند، تاریخ وکالتنامه‌اش منقضی می‌شود.

او افزود: در این زمینه مکاتباتی با ثبت اسناد به عمل آمده تا مهلت این وکالت نامه‌ها قدری افزایش یابد و پیگیر این موضوع هستیم.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه بیان کرد: در حال حاضر با کاهش حجم مراجعات به مراکز تعویض پلاک استان کرمانشاه ، تمام پروتکل‌های بهداشتی با دقت و با کیفیت بهتری می‌شود.
 انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار