بوناچیچ: ذوب آهن توانایی بالایی دارد/ فردا به پیروزی فکر می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اینکه شما قهرمان لیگ را در زمین خودش شکست دهید نشان می‌دهد تیم قدرتمندی دارید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لوکا بوناچیچ سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد دیدار این تیم مقابل نساجی اظهار داشت: هیچ تفکری به غیر از بردن یا مساوی را مقابل نساجی نداریم. چون جایگاهی که داریم به ما اجازه نمی‌دهد در بازی فردا جدی نباشیم. تیم ما توانایی فنی را دارد.

او ادامه داد: نساجی را می‌شناسیم. این تیم مهاجمان خوبی دارد. آن‌ها قدرتی و جنگنده بازی می‌کنند. در گیر می‌شوند و پاس‌های بلند و مستقیم ارسال می‌کنند. از طرفی ضعف‌هایی هم دارند که تلاش می‌کنیم از آن‌ها استفاده کنیم.

سرمربی ذوب آهن در خصوص برد پرسپولیس عنوان کرد: فکر می‌کنم خود بازیکنان ما متوجه شده اند که کیفیت لازم را دارند. آن‌ها پرسپولیس را در خانه شکست دادند. اینکه شما قهرمان را در زمین خودش ببرید نشان می‌دهد تیم ما واقعا توانایی لازم را دارد.

بوناچیچ در مورد وضعیت ذوب آهن تصریح کرد: ما برای بازی فردا بدون توجه به مشکلاتی که به خاطر نداشتن بعضی از بازیکنان داشتیم کاملا آماده هستیم. برای بازی فردا آماده و امیدوار هستیم.

او در مورد بازی در چمن مصنوعی مقابل تیم نساجی گفت: نساجی با توجه به اینکه تنها تیمی است که در چمن مصنوعی بازی می‌کند، به نوعی یک برتری از قبل دارد. این تیم به بازی در چمن مصنوعی عادت دارد، اما ما نداریم. ما همیشه روی چمن طبیعی تمرین می‌کنیم و خیلی راحت نیست که شما ناگهان همان کار را به نحو احسن روی چمن مصنوعی انجام بدهید. به هرحال قانونی است که گذاشته شده و ما هم مثل سایر تیم‌ها باید بازی را انجام بدهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.