در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

صنایع کوچک عامل اصلی تحقق "جهش تولید"

کیانی بختیاری گفت: صنایع کوچک در تمام کشور‌های توسعه یافته پیشران توسعه اقتصادی کشورهاست.

 ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در گفت‌وگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اهمیت توجه به صنایع کوچک، گفت: صنایع کوچک در تمام کشور‌های توسعه یافته پیشران توسعه اقتصادی کشورهاست؛ این صنایع بسیار زود بازده هستند و باعث ایجاد اشتغال می‌شوند پس اگر تحت حمایت مناسب قرار بگیرند خواهند توانست به صورت خوشه‌ای در زنجیره تامین صنایع بزرگ قرار گرفته و در توسعه‌های اقتصادی ایفای نقش کنند.

او با اشاره به مزیت‌هایی که با توجه به صنایع کوچک پدیدار می شوند،  بیان کرد: صنایع کوچک خواستگاه نوآوری و توسعه کارآفرینی هستند و به دلیل ابعاد کوچک و متوسطی که دارند، تمام اصول مدیریتی را می‌توان در آن‌ها اجرا و پیاده سازی کرد.


بیشتر بخوانید: 


کیانی بختیاری ادامه داد: قصد ما برای امسال به کارگیری پتانسیل و توانایی شرکت‌های دانش بنیان در بخش صنعت و تولید است. امیدوار هستیم بتوانیم در راستای بسته جهش تولید ارائه شده و با کمک سایر دستگاه‌های مرتبط به تحقق جهش تولید دست پیدا کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی درباره اقدامات انجام شده توسط این سازمان تصریح کرد: در همین راستا تفاهم نامه‌ای را با سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی منعقد کردیم که طی این تفاهم‌نامه سازمان مدیریت صنعتی در قالب کیلنیکی به عارضه یابی در فعالیت واحد‌های صنعتی کوچک و شهرک‌های صنعتی کمک کند.

او افزود: سازمان مدیریت صنعتی با همکاری سازمان صنیع کوچک و شهرک‌های صنعتی، سازمان گسترش و نوسازی و سایر سازمان‌های مربوطه  در نهایت به این بخش‌ها کمک کرده و برای رفع آن‌ها روش‌هایی ارائه خواهد کرد تا در توانمندسازی و احیای صنایع کمک کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت صمت ، جهش تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار