طرز تهیه ژله پاناکوتا سه رنگ

در این مطلب قصد داریم روش تهیه ژله پاناکوتا سه رنگ را به شما عزیزان آموزش دهیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه ژله پاناکوتا سه رنگ را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

طرز تهیه:

ابتدا ژله آلوئه ورا رو با یک و نیم لیوان آب جوش درست کنید. یک سانت ته قالب بریزید. بیسکویت‌ها رو روی ژله نیم بند بچنید و به آرامی روشون ژله آلورا (خنک باشه) رو بریزید؛ و بذارید تا نیم بند بشه. سپس پاناکوتا وانیلی رو درست کنید و بعد خنک شدن بریزید؛ و مرحله آخر هم پاناکوتا شکلاتی رو بریزید. آموزش پاناکوتا وانیلی و شکلاتی در ادامه آوردم.

طرز تهیه پاناکوتا وانیلی:

شیر ۲ لیوان، شکر ۷ قاشق غذاخوری، خامه صبحانه ۵ ق غ، ژلاتین ۲ ق غ، آب ۱ استکان، وانیل مقداری
پودر ژلاتین رو با یک استکان آب سرد روی حرارت غیرمستقیم حل کرده، شیر و شکر و وانیل رو روی حرارت گذاشته و هم بزنید تا شکر حل بشه، خامه رو روی حرارت غیرمستقیم با چنگال هم زده تا نرم بشه و کم کم به مواد اضافه کنید و هم بزنید تا مواد به خوبی حل بشن و از روی حرارت بردارید و وقتی خنک شد ژلاتین آب شده رو بهش اضافه کنید.


بیشتر بخوانید


طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی:

شیر ۲ لیوان، شکر ۶ ق غ، خامه صبحانه ۵ ق غ، شکلات تخته‌ای به مقدار دلخواه، پودر ژلاتین ۲ ق غ، آب ۱ استکان
پودر ژلاتین رو با یک استکان آب سرد روی حرارت غیرمستقیم حل کرده، خامه رو با چنگال هم زده تا نرم شه، شیر و شکر رو روی حرارت گذاشته و هم بزنید تا شکر حل شه، شکلات تخته‌ای رو اضافه کنید و هم بزنید تا با حرارت مواد آب شه، خامه رو کم کم به مواد اضافه کنید و هم بزنید و سپس مواد رو از روی حرارت برداشته و ژلاتین رو اضافه کنید.

منبع: zhele majlesi

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار