حریم شهر شهمیرزاد تعیین تکلیف شود

استاندار سمنان خواستار تعیین تکلیف وضعیت حریم شهر شهمیرزاد شد و گفت: گسترش غیر کارشناسی حریم شهر‌ها به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌رضا آشناگر استاندار سمنان در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان با بیان اینکه طرح‌های عمرانی باید همراه با پیوست نظر تخصصی و کارشناسی مشاوران باشد، گفت: طرح‌ها بدون نظر کارشناسی به هیچ عنوان مورد توجه، بررسی، رسیدگی و تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قرار نمی‌گیرد.

او افزود: گسترش غیر کارشناسی و غیر ضرور حریم شهر‌ها به هیچ عنوان قابل قبول نیست لذا نیاز است تا با برگزاری جلساتی مستمر و با حضور کارشناسان، ایرادات و آسیب‌های طرح‌ها شناسایی، اقدامات لازم کارشناسی انجام و در نهایت مطالعات تخصصی و جامع و کامل در خصوص طرح‌ها ارائه شود.

استاندار سمنان خواستار تعیین تکلیف حریم شهر‌های استان شد و گفت: حریم شهر‌ها باید بر اساس نرخ رشد جمعیت شهری و همراه با توجیهات کارشناسی و مبتنی بر نظرات مشاوران طرح‌ها باشد.

آشناگر با بیان اینکه طی یک ماه آینده وضعیت حریم شهر شهمیرزاد و مباحث پیرامون طرح جامع، تفصیلی این شهر، رسیدگی و تعیین تکلیف شود، افزود: استدلال، نظر کارشناسی مشاوران، توجه به مسائل جمعیتی، گردشگری و سایر موارد از مؤلفه‌های لازم و اصلی به منظور تصویب حریم شهر‌ها و طرح‌های جامع تفصیلی است.

در این مراسم علیرضا شریفی نژاد، به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان معرفی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.