کد خبر: ۷۴۵۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
کد خبر : ۷۴۵۸۹۸۰

اینوتکس ۲۰۲۰ با هدف تسهیل برقراری ارتباط میان بازیگران مختلف حوزه فناوری با شیوه آنلاین به کار خود پایان داد.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه اینوتکس با شعار (اکوسیستم نوآوری زیر یک سقف) و با هدف تسهیل برقراری ارتباط میان بازیگران مختلف حوزه فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

افراد و فعالان اکوسسیتم نوآوری اعم از استارتاپ ها، شتاب دهنده ها، سرمایه گذاران خطرپذیر، شرکت‌های بزرگ و نهاد‌های دولتی و حاکمیتی با حضور در این نمایشگاه به ارائه توانمندی‌های خود و شبکه سازی با دیگر فعالان می‌پردازند.

اینوتکس ۲۰۲۰ در شرایطی به صورت آنلاین برگزار شد که گمان می‌رفت شیوع ویروس کرونا مانع از برگزاری این نمایشگاه شود. این نمایشگاه در سال‌های پیش به صورت حضوری برگزار می‌شد و با تدبیر دبیرخانه و همکاران نمایشگاه، از ظرفیت‌های فضای مجازی برای برگزاری آنلاین آن بهره برده شد.

شروع اینوتکس با استقبال ۱۰ هزار نفری مخاطبان از افتتاحیه نمایشگاه همراه بود و این استقبال در طول زمان برگزاری نمایشگاه هم ادامه داشت، چنانکه در روز پایانی نمایشگاه، بیش از ۱۳ هزار نفر به صورت آنلاین فینال، بخش رقابت‌های استارتاپی اینوتکس (اینوتکس بتل) را مشاهده کردند.

تمامی بخش‌های جانبی با استفاده از بستر آنلاین نمایشگاه اینوتکس برگزار شدند و استفاده از ابزار‌های برخط سبب استقبال بیشتر از برنامه‌های اینوتکس شد. برگزاری آنلاین نمایشگاه سبب شد تا افراد از نقاط مختلف کشور به محتوای اینوتکس دسترسی داشته باشند و بتوانند در این بستر با فعالان حوزه نوآوری و کارآفرینی ارتباط برقرار کنند.

بستر‌های آنلاین تهیه شده برای نمایشگاه اینوتکس پس از نمایشگاه نیز قابل بهره برداری خواهد بود و دبیرخانه نمایشگاه در حال برنامه ریزی برای استمرار استفاده از این بستر است.

در نهمین دوره از اینوتکس بیش از ۱۵۰ جلسه مشاوره و منتورشیپ در پاویون منتورشیپ برنامه ریزی و برگزار شد. در بخش کافه سرمایه بیش از ۳۵۰ جلسه میان سرمایه گذاران و استارتاپ‌ها برگزار شد و با توجه به استقبال به عمل آمده امکان ثبت نام و تشکیل جلسات پس از زمان رسمی نمایشگاه هم فراهم شد.

بخش کوآپ نمایشگاه نیز با هدف برقراری تعامل میان استارتاپ‌ها و شرکت‌های بزرگ فعالیت داشت که در این بخش نیز ۳۰ جلسه برگزار شد. در بخش اینوجوان که هر سال از بخش‌های پرمخاطب نمایشگاه بوده است، ۷ ساعت محتوای آموزشی برای نوجوانان ارائه شد که بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه بازدید از آن صورت گرفته است.

در روز انتهایی نمایشگاه، مرحله نیمه نهایی و نهایی اینوتکس پیچ برگزار شد. اینوتکس پیچ این دوره در ۶ استان مازندران، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خوزستان، آذربایجان شرقی و تهران برگزار شد و دو تیم از هر شهر به مرحله نهایی راه یافتند. در بازه بین مرحله اولیه و نهایی نمایشگاه، یک دوره فشرده منتورشپ برای تیم‌های منتخب تشکیل شد.

در مرحله نهایی تیم‌ها به داوران این مرحله ارائه داشتند و از بین ۱۲ تیم، ۶ تیم به مرحله نهایی راه یافتند. مرحله نهایی اینوتکس پیچ، به شیوه اینوتکس بتل (INOTEX BATTLE) برگزار شد. در این شیوه تیم‌ها دو به دو به مناظره با یکدیگر پرداختند و هر تیم در مورد مسائل مختلف تیم رقیب سوال پرسید.

در انتها تیم «چمدون» با رای داوران برنده اینوتکس پیچ امسال لقب گرفت و جایزه نقدی خود را دریافت کرد؛ پس از اینوتکس پیچ، مراسم اختتامیه نمایشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
مطالب پیشنهادی وب
اخبار پیشنهادی
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
زیارت عاشورا-صفحه خبر دسکتاپ