رهگیری یک هواپیمای کوچک بر فراز باشگاه گلف ترامپ

نیروی هوایی آمریکا یک هواپیمای کوچک را که به محل بازی گلف رئیس‌جمهور این کشور نزدیک شده بود، رهگیری کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه‌ای بی سی نیوز، پدافند هوایی آمریکای شمالی [نوراد] دیروز شنبه یک هواپیمای کوچک را که به باشگاه گلف دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در بدمینستر نیوجرسی نزدیک شده بود، رهگیری کرد.

بر اساس این گزارش، یک هواپیمای تک موتوره RV-۷ دیروز محدوده هوایی نزدیک باشگاه گلف ترامپ را نقض کرد. پس از آنکه خلبان هواپیمای کوچک به ارتباط پاسخ نداد، دو فروند جت پدافند هوایی آمریکای شمالی به پرواز درآمدند و هواپیمای کوچک را که موفق به برقراری ارتباط شده بوده به فرودگاهی در همان حوالی هدایت کردند.

سرویس مخفی آمریکا نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ظهر امروز، یک هواپیمای کوچک محدود هوایی در نزدیکی باشگاه گلف ترامپ در بدمینستر، نیوجرسی را نقض کرد. خلبان هواپیمای کوچک به ارتباطات رادیویی پاسخ نداد و هواپیما‌های نظامی آمریکا به پرواز درآمدند. متعاقباً ارتباطات با خلبان برقرار شد و هواپیمای کوچک طبق دستور هدایت شد.»

بنا به گزارش‌ها، تحقیقات مربوط به نقض محدوده هوایی آغاز شده است. این حادثه برای ترامپ که آخر هفته را در باشگاه گلف خود می‌گذراند، هیچ تهدیدی ایجاد نکرد و به گفته خبرنگار ورزشی سی بی اس جی فیلی: او هنوز هم به بازی ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار