ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان در سوگ سرور و سالار شهیدان

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: امسال با توجه به محدودیت‌های عزاداری، رسانه استانی با برنامه ریزی ویژه ای به سوگواری سرور و سالار شهیدان خواهد پرداخت.

ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان موسوی مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: شبکه اشراق در قالب "حسینیه اشراق" با محوریت شعار هرخانه یک حسینیه، هر خانواده یک هیات، همراه با مردم ولایتمدار زنجان بوده و به طرق مختلف رسانه‌ای پیام و فلسفه نهضت عاشورا و عشق و ارادت عمومی مردم به آن حضرت را منعکس خواهد کرد.

او افزود: ویژه برنامه‌های شور و شعور حسینی در ۵ قسمت، حسینیه اشراق در ۲۵ برنامه، محرم نواسی در ۲۰ قسمت و خیمه گاه در ۱۵ برنامه در قالب‌های ترکیبی، میزگرد، منبر و شعر و مداحی در بیش از ۳۵۰۰ دقیقه، همراه خانواده‌های عزادار و بینندگان حسینیه اشراق خواهد بود.

موسوی ادامه داد: سایر برنامه‌های روتین و تامینی شبکه اشراق هم به فراخور ماموریت و زمان برنامه، ابعادی از حماسه عاشورا را در قالب آیتم‌های متنوع پخش خواهد کرد.

او گفت: معاونت صدا هم با تولید و پخش بیش از پنج هزار و ۱۵۵ دقیقه ویژه برنامه همراه شنوندگان شبکه استانی صدا خواهد بود.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: ویژه برنامه‌های حسین عاشقلری، خیمه، محرم آخشاملاری و عشق قافله سی، تولید معاونت صدا در کنار برنامه‌های عرشیان خاک نشین، عاشورا قافله سی، سر نی، یک نکته از این معنی و نینوای عشق و سایر برنامه‌های تامینی همراه با خانواده‌های عزادار خواهد بود.

موسوی ادامه داد: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با توجه به شرایط خاص شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم عزاداری سنتی در تکایا، مساجد و حسینیه‌های استان زنجان، طبق پویش مردمی "هرخانه، یک حسینیه و هر خانواده یک هیات" به تبیین شعائر حسینی در کنار حفظ پروتکل‌های بهداشتی می‌پردازد.

او افزود: تشریح مزایای مرحله سوم طرح کمک مومنانه در دهه اول ماه محرم توسط هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی در قالب کمک‌های مومنانه و بسته‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند و آبرومند از دیگر محور‌های معاونت اطلاعات و اخبار مرکز خواهد بود.

موسوی گفت: معاونت فضای مجازی مرکز هم با طراحی صفحه حسینیه مجازی، بارگزاری ۲۰۰ قطعه ویدئوی عزاداری و سخنرانی مرتبط با محرم، انتشار نماهنگ محرم، برگزاری پویش هرخانه یک حسینیه و دریافت تصاویر مخاطبان و تولید ۳۰ پوستر و اینفوگرافی با موضوع محرم در کنار مخاطبان خواهد بود.

گفتنی است محتوا‌های فوق الذکر در پلتفرم‌های مختلف در فضای مجازی در دسترس خواهد بود.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.