ناصر ممدوح: دیگر بازیگری نمی‌کنم

یکی از دوبلور‌های باسابقه کشورمان می‌گوید: دیگر به عنوان بازیگر در کاری مقابل دوربین نخواهد رفت و پیشنهادی را هم در این زمینه نمی‌پذیرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر ممدوح دوبلاژ پیشکسوت کشورمان که پیشتر در سریالهایی، چون «آسمان همیشه ابری نیست»، «راه شب» و «اغما» به ایفای نقش پرداخته است، درباره امکان حضور مجدد مقابل دوربین سریال‌های تلویزیونی گفت: دیگر بازیگری نمی‌کنم. آخرین باری که به عنوان بازیگر در کاری حضور داشتم سریال «رویای گنجشک‌ها» بود. حتی اگر پیشنهاد خوبی هم در این زمینه بشود دیگر قبول نمی‌کنم. دیگر حوصله جلو دوربین رفتن را ندارم.

این دوبلور درباره شرایط کار در روز‌های کرونایی توضیح داد: من کم و بیش کار می‌کنم، اما مثل گذشته نیست که همه دوبلور‌ها هنگام دوبله در یک اتاق باشند. بلکه یکی یکی وارد اتاق می‌شوند، صداگذاری می‌کنند و خارج می‌شوند.

ممدوح که صدایش به عنوان راوی ماجرا‌های مارکوپولو و ماجرا‌های سندباد در ذهن‌ها به یادگار مانده است، درباره فعالیت‌های اخیرش در حوزه دوبله بیان کرد: در حال حاضر سریالی به اسم «گاتهام» را صداگذاری می‌کنم. برای تلویزیون هم مستندی کار کرده‌ام که معلوم نیست چه زمان پخش شود. در مجموعه زمان پخش کار‌هایی که برای تلویزیون دوبله می‌شود دقیق مشخص نیست. گاهی کار‌ها به آرشیو می‌روند و ممکن است شش ماه یا یک سال دیگر پخش شوند.


بیشتربخوانید


این دوبلور باسابقه در پایان با اشاره به دشواری کار در روز‌های کرونایی، گفت: در این روز‌ها زمان بیشتری را در خانه می‌گذرانم، گاهی اوقات آشپزی می‌کنم و گاهی هم فیلم و تلویزیون تماشا می‌کنم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار