نماینده وزیر دفاع در استان مرکزی خبرداد؛

پوشش ۱۰۰ درصدی درمان بیماران خاص نیرو‌های مسلح در استان مرکزی

حسینی گفت: در بحث بیماران خاص نیرو‌های مسلح در استان مرکزی پوشش ۱۰۰ درصدی خدمات درمانی را داشتیم.

حسینی ارشد وزارت دفاع و نماینده وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در استان مرکزی در حاشیه مراسم گرامیداشت روز صنعت دفاعی در اراک در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در بحث بیماران خاص از زمان شروع بیماری کرونا پوشش ۱۰۰ درصدی خدمات درمانی را داشتیم.

حسینی با تبریک این روز به مجموعه‌های وزارت دفاع، هوا فضا، صنایع دفاع، سازمان دریایی، اتکاو سازمات تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح افزود: در بحث بیماری کرونا توزیع اقلام بهداشتی ماسک و محلول ضد عفونی کننده برای همه نیرو‌های مسلح در فروشگاه‌های های استان مرکزی را داشتیم.

او اضافه کرد: همچنین پرداخت مطالبات مراکز درمانی استان مرکزی تا پایان اردیبهشت ۹۹ از جمله خدماتی بوده که ارایه شده است.

ارشد وزارت دفاع و نماینده وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در استان مرکزی بیان کرد: از مجموعه فعالیت‌های ما در استان مرکزی بخش درمان نیرو‌های مسلح بویژه جانبازان و بیماران صعب العلاج در بحث دارو تجهیزات درمانی و پوشش جراحی‌ها و تحت پوشش قرار گرفتن خانواده شهدا است.

خدمات و حمایت‌ها از پرسنل نیرو‌های مسلح نسبت به پارسال بیشتر شده

آقازاده استاندار مرکزی هم گفت: خدمات و حمایت‌ها از پرسنل نیرو‌های مسلح نسبت به پارسال بیشتر شده و فعالیت فروشگاه‌های اتکا و واحد‌های درمانی در سطح استان قابل ملاحظه است و مردم هم از امکانات این مکان‌ها استفاده می‌کنند.

آقازاده با اشاره به گزارش ارشد وزارت دفاع و نماینده وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در استان مرکزی افزود: حمایت‌های بیمه‌ی درمان و پرداخت تسهیلات وزارت دفاع به پرسنل نیرو‌های مسلح در استان قابل تقدیر است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.