باند سارقان احشام در ساری متلاشی شد

رییس پلیس آگاهی مازندران از متلاشی شدن باند سارقان احشام در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ مسعود تقدیسی رییس پلیس آگاهی مازندران، گفت: در پی وقوع سرقت‌های متوالی احشام در شهرستان ساری و حومه و اعلام نارضایتی از سوی اهالی روستا‌های اطراف، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی با توجه به حجم بالای سرقت‌ها دریافتند، یکی از سارقان با یک دستگاه خودرو پیکان وانت پس از اطمینان از خالی بودن دامداری‌ها وارد شده و با مسموم کردن سگ نگهبان اقدام به سرقت دام‌ها می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: با بررسی دقیق موضوع و تقویت گشت‌های هدفمند، یکی از سارقان سابقه دار شناسایی و در عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ تقدیسی افزود: متهم در تحقیقات پلیس ابتدا منکر بزه انتسابی شد و در ادامه با ارائه شواهد و قرائن موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و به بزه انتسابی با همدستی ۴ نفر دیگر اقرار کرد و از آنان ۴۳ راس دام کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: متهمان که سارقان سابقه دار احشام هستند در عملیات جداگانه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.