بسته اخبار حوادث امروز ۱۱ مرداد ماه سال ۹۹؛

کشف ۵ فقره سرقت در نکا/ کشف ۳۵ راس دام سرقتی در بهشهر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۱ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۱۱ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق خودرو با ۵ فقره سرقت در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ زارع گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان که اهل و ساکن یکی از استان‌های همجوار بود در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا افزود: متهم در بازجویی‌ها تاکنون به ۵ فقره سرقت خودرو در شهرستان‌های مختلف اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ زارع به شهروندان، توصیه کرد: هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.


بیشتر بخوانید


 

انهدام باند سرقت احشام در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی سرقت احشام در بخش زاغمرز، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی متهمان را که با تشکیل باندی ۴ نفره اقدام به سرقت کرده بودند شناسایی کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی از دستگیری متهمان که بومی این استان نبوده اند در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در ادامه این عملیات ۳۵ راس دام سرقتی به ارزشی بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از متهمان کشف شد.

او از معرفی این افراد به مرجع قضائی خبر داد و به دامداران توصیه کرد: ضمن تجهیز محل نگهداری احشام خود به تجهیزات پیشگیری از سرقت، از ورود افراد ناشناس تحت عنوان خریدار دام به محل نگهداری احشام خودداری و در صورت مشاهده افراد و خودرو‌های ناشناس در اطراف محل نگهداری دام، موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

توقیف خودروی حامل چوب جنگلی قاچاق در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده‌های جنگلی و در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق چوب در یکی از مناطق روستایی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پاسگاه انتظامی امامزاده عبدالله در حین گشت زنی در سطح حوزه به خودروی وانت مشکوک و در بازدید از آن یک تن چوب جنگلی قاچاق از نوع توسکا کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: چوب‌های قاچاق مکشوفه به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار